بهار
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بی وفاترین یار و آدرس taranejon20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 4660
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

بی وفاترین یار
شنبه 21 آبان 1390برچسب:, :: 1:52 ::  نويسنده : م.ترانه.م       

آنقدر پرم از تو که کم مانده ببارم

 

در متن نگاهت غزلی تازه بکارم من بی تو دلم را چه کنم؟بی تو دلم را اما...نه در این سینه دلی بی تو ندارم باشد برو آسوده خدا با تو عزیزم باید که به این خاطره ها دل بسپارم حالا همه شب حال و هوای شب مرگ است حالا که غمت مانده به جای تو کنارم ای کاش بیایی و ببینی به چه حالی افتاده از آن کوچه ی بی ماه گذارم شاید به تمنا ی تو یک شب بروم تاـ آنجا که نباشد کسی از ایل و تبارم می یابمت آری به دلم فال تو افتاد هر چند کمی زود کمی دیر بهارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: